2021-10-01 12:00Pressmeddelande

800 000 kreatörer är nu medlemmar i Panduros kundklubb

We are PanduroWe are Panduro

Panduros kundklubb We are Panduro fortsätter att växa i snabb takt och redan elva månader efter firandet av en halv miljon medlemmar har klubbens medlemsantal ökat till 800 000.

Panduros kundklubb lanserades i juni 2018 och är klubben för alla som gillar att skapa med sina händer. Här delar vi med oss av kreativa tips och idéer på pyssel, DIY och hemmafix. Som medlem får man också ta del av förmåner som medlemserbjudanden, klubbdagar, förlängt öppet köp och inbjudningar till workshops och event.

Ledorden för att uppnå klubbens framgång på så kort tid har varit Panduros kärnvärden Focus och Team Play där alla delar i organisationen har bidragit.

– Vi är otroligt glada över att så många kunder har valt att gå med i vår kundklubb och jag är mycket stolt över det vi uppnått med We are Panduro. Hos oss står kunden alltid i fokus och det stora medlemsantalet är ett kvitto på att vi skapat en relevant och intressant klubb för våra medlemmar. Detta har vi lyckats med tack vare ett lagarbete som involverar hela organisationen, från marknadsteamet till varje medarbetare i våra butiker, berättar Panduros CMO Philip Mossinger.

CRM Manager Anton Rydje fokuserar på att fortsätta utveckla klubben för att skapa ännu mer värde för medlemmarna.

– I oktober 2020 firade vi den magiska gränsen på 500 000 medlemmar. Idag, mindre än ett år senare, kan vi stolt meddela att vi nått en ny milstolpe på 800 000 medlemmar. Denna framgång har vi lyckats med eftersom alla på Panduro jobbar aktivt med We are Panduro. Kundklubben finns med i tankarna i varje del av arbetet och här tar butikerna verkligen ett stort ansvar, säger CRM Manager Anton Rydje.